Naama-Setä on nyt HYVIN HYVIN VIHAINEN!
+3
Magnesium
Hauki
Admin
7 posters
Sivu 1 / 2
Sivu 1 / 2 • 1, 2
Naama-Setä on nyt HYVIN HYVIN VIHAINEN!
Syy, miksi Naama-Setä on hyvin, hyvin vihainen on se, että te pikku mussukat ette ole tainneet käydä äidinkielen tunneilla kovinkaan useasti, en kävisi itsekkään nykyisin jos saisin valita, mutta isojen tyttöjen ja poikien pitäisi osata kirjoittaa tekstiinsä isot alkukirjaimet ja muistaa laittaa pilkut ja pisteet paikalleen sekä yhdyssanat.
Ehdotan, että ennen kuin "postaatte" viestinne, voitte käyttää tuota nappulaa tuolla alhaalla jossa lukee "Esikatselu" viestiä tehdessä ja korjata virheet, että olisi kivempaa lukea viestejä.
Kiitos.
Ehdotan, että ennen kuin "postaatte" viestinne, voitte käyttää tuota nappulaa tuolla alhaalla jossa lukee "Esikatselu" viestiä tehdessä ja korjata virheet, että olisi kivempaa lukea viestejä.
Kiitos.
Admin- Admin
- Viestien lukumäärä : 233
Vs: Naama-Setä on nyt HYVIN HYVIN VIHAINEN!
Jollei siihen aleta kiinnittämään huomiota, voi olla että BANAANIA alkaa tupsahdella...
Hauki kirjoitti:Jollei siihen aleta kiinnittämään huomiota, voi olla että BANAANIA alkaa tupsahdella...
Jep... Jäähylle pariks päiväks opetteleen oikein kirjoittamista.
Admin- Admin
En mahda sille mitään,että äidinkieli on numero 7.Kokeesta 6- vedin tolleen ihan hätäseen.
Magnesium- Viestien lukumäärä : 107
Magnesium kirjoitti:En mahda sille mitään,että äidinkieli on numero 7.Kokeesta 6- vedin tolleen ihan hätäseen.
Tämä juuri on ongelman ydin. Viestien kirjoittamiseen ei keskitytä, joten lopputulos on mitä on. Kamoon, nyt keskitytään noiden viestien kirjoittamiseen, ilman tulta perseen alla. Ok?
Olen hyvin pahoillani mutta tuon kommentin jälkeen ei voi sanoa kuin että: "Ime Ahrikkalan vittua!"
Parahin terveisin, Keho-Heikki.
Ps. I don't like bananas.
"Vittu" kirjoitetaan pienellä. ~Donari
Keho-Heikki- Viestien lukumäärä : 50
Keho-Heikki kirjoitti:Olen hyvin pahoillani mutta tuon kommentin jälkeen ei voi sanoa kuin että: "Ime Ahrikkalan vittua!"
Pese suus tiskiharjalla, jossa on Ahrikkalan kuolaa, sitten apina saa banaanin. Keho, Keho, Keho... Olen pettynyt sinuun. Ei saa kiroilla, vaikka onhan tuo käyttämäsi sana parempi kuin se, mikä yleensä laitetaan sinne vittuun . Sanotaan silleen, että mainitset tuon Lauri Ahrikkalan vielä kerran tällä foorumilla, niin ÄKS DEE. Tämä kyseisen henkilön nimi on minun mielestäni melkein kuin kirosana, enkä mieluusti lueskele sinun tekemiä tutkimuksiasi hänen sukuelimistään, vaikka ne sinua niin kiinnostaisivat, joten tästälähin ei puhuta mitään hänen elimistään eikä koko tyypistä.
Mitä tähän "I don't like bananas." tulee, jossei se nyt lopu, niin se saa jatkua!
PS. Tarkista oikeinkirjoitus viestiä kyhätessä/päätä aukoessa!
Korjasin pari kirjoitusvirhettä. ~Hauki
Admin- Admin
Naama kirjoitti:Keho-Heikki kirjoitti:Olen hyvin pahoillani mutta tuon kommentin jälkeen ei voi sanoa kuin että: "Ime Ahrikkalan vittua!"
Pese suus tiskiharjalla, jossa on Ahrikkalan kuolaa, sitten apina saa banaanin. Keho, Keho, Keho... Olen pettynyt sinuun. Ei saa kiroilla, vaikka onhan tuo käyttämäsi sana parempi kuin se, mikä yleensä laitetaan sinne vittuun . Sanotaan silleen, että mainitset tuon Lauri Ahrikkalan vielä kerran tällä foorumilla, niin ÄKS DEE. Tämä kyseisen henkilön nimi on minun mielestäni melkein kuin kirosana, enkä mieluusti lueskele sinun tekemiä tutkimuksiasi hänen sukuelimistään, vaikka ne sinua niin kiinnostaisivat, joten tästälähin ei puhuta mitään hänen elimistään eikä koko tyypistä.
Mitä tähän "I don't like bananas." tulee, jossei se nyt lopu, niin se saa jatkua!
PS. Tarkista oikeinkirjoitus viestiä kyhätessä/päätä aukoessa!
Korjasin pari kirjoitusvirhettä. ~Hauki
Samaa mieltä. Ei tuommoista jaksa pidemmän päälle. Muistakaa, että meillä on ihan oikeasti valtuudet antaa bannia vaikkapa pariksi päiväksi. Joten suuta parempaan suuntaan. Aziz.
Te arvoisat sivun ylläpitäjät, mielestäni on turhaa korjailla kaikki kirjoitus vierheet, ja moittia muita, kun kirjoitamme. Ja mielestäni foorumilla voi käyttää HILLITYSTI kirosanoja. Vie aikaa kirjoittaa kirjakielellä ja kaikki isot kirjaimet ym.
DECO- Viestien lukumäärä : 31
Ikä : 31
En tiedä, oletteko huomanneet, mutta emme todellakaan ole kaikkia virheitä korjailleet. Ja se, että aikaa kuluu, ei pitäisi olla mikään este. Ajatuksellahan tänne kirjoitetaan. Ennenkuin lähetätte viestin, on hyvä painaa Esikatselu-nappulaa.
DECO kirjoitti:Te arvoisat sivun ylläpitäjät, mielestäni on turhaa korjailla kaikki kirjoitus vierheet, ja moittia muita, kun kirjoitamme. Ja mielestäni foorumilla voi käyttää HILLITYSTI kirosanoja. Vie aikaa kirjoittaa kirjakielellä ja kaikki isot kirjaimet ym.
olisiko kivaa jos määkin kirjoittaisin kaiken tällä tavalla enkä laittais mitään isoja kirjaimia eihän täällä saisi kukaan mistään tekstistä selvää ja olen samaa mieltä siitä että kirosanoja ei tarvitse käyttää nillä ei tee mittään ja etenkin keho voi rauhottua niidne käyttöä
hauki ja donari älkää korjatko tätä kaunista tekstiä koska siitä saa melkein selvää jos joku jaksaa/pystyy lukeen näinkin pitkäl asdasdasdasd ja silleen hyvää joulua
Tätä nimenomaan tarkoitin . Kyllä minä, Naama ja Donari näitä tekstejä ihan asiasta korjaillaan. Pääasiahan on, että näitä olisi mukava ja helppo lukea, eikös? ~Hauki
Admin- Admin
Sain toki selvää. Voin toki kirjoittaa kauniisti, niin tekin saatte selvää, ja ei tarvitse itkeä. -kiitos
Ei suoraa kirjakieltä tarvitse käyttää, kunhan ei pelkäksi murteeksi homma suistu. Tärkeimmät ovat ISOT ALKUKIRJAIMET JA PISTEET, sekä YHDYSSANOJEN OIKEINKIRJOITUS. Eiköhän tästäkin aiheesta ole jo tarpeeksi maristu. Että kirjoittakaa asianne kunnolla, niin homma toimii ja kaikki on hyvin. Eixjeah?
Tehdään sitten näin. -kiitos
Eikös se ole nyt ihan sama,että kirjoittaa vahingossa vaikka kinkun isolla K-kirjaimella.Ei sillä ole mitään väliä.Noista teiän korjauksista ei edes tarvi ilmoittaa,haluatte sillä vain titteliä itsellenne.Eikös tuo Naama olisi hyvä ja ainoa,joka sitä banaania jakelee?
kinkku isolla K-kirjaimella ei ole semmoinen virhe, josta donari ja minä sakotamme.
Eikä tässä titteliä haeta, vaan sivun pitämistä lukukelpoisena.
Kinkku
Voihan kinkku.............Voihan kinkku.............Voihan kinkku..................Voihan kinkku......................
Nyt jumankauta se offtopicci loppuu! ~Donari
Nyt jumankauta se offtopicci loppuu! ~Donari
Magnesium kirjoitti:Voihan Kinkku.............Voihan Kinkku.............Voihan Kinkku..................Voihan Kinkku......................
Tuo on lähinnä turhaa nälvimistä.
Magnesium kirjoitti:Eikös se ole nyt ihan sama,että kirjoittaa vahingossa vaikka kinkun isolla K-kirjaimella.Ei sillä ole mitään väliä.Noista teiän korjauksista ei edes tarvi ilmoittaa,haluatte sillä vain titteliä itsellenne.Eikös tuo Naama olisi hyvä ja ainoa,joka sitä banaania jakelee?
Ei olisi välttämättä pakko aloittaa uutta riitaa, mutta jos sellainen mikä oli viime iltana alkaa, lyödään aihe lukkoon eikä asiasta enää keskustella. Sanoit että "Eikös se ole nyt ihan sama,että kirjoittaa vahingossa vaikka kinkun isolla K-kirjaimella.Ei sillä ole mitään väliä."
Kerran tapahtuneena vahinkona tämä ei haittaa, mutta kyllä sillä nyt vain on väliä jos siitä tulee tapa. Suomen kauniin kielen mukaan keskellä lausetta, jollei se ole erisnimi, se kirjoitetaan pienellä. Mikäli tämän äidinkielellä puhuminen ja kirjoittaminen on niin vaikeaa, voidaan foorumin kieli vaihtaa ruotsiksi tai vaikka norjaksi. Luulen vain, ettän näissäkin kielissä on sama homma kuin suomessa.
Mielestäni foorumit ja sivut olisivat paljon selkeämmät oikeinkirjoituksien kanssa, eikä tarvitsisi hävetä, jos joku muu löytää tiensä tänne ja ensi vilkaisulla luulee katsoessaan sivujamme ja foorumia, että olemme juuri ensimmäiseltä luokalta päässeitä pikkupoikia, jotka ovat saaneet jollain ihmeen keinolla sivut pystyyn ja oppineet eilen lukemaan.
Ja taas kerran muistutan tuosta esikatselu-nappulasta. Se on helppo ja nopea tapa katsoa, onko virheitä. Tämä foorumi ei ole mikään mese, missä millään ei ole väliä. Lukekaa viestinne huolella ennen postausta. Minäkin kirjoitin tätä viestiäni noin 20 minuuttia ja korjailin siitä 5 minuuttia virheitä ja niitä saattaa löytyä vieläkin ja pyydän anteeksi jos en itse niitä houmannut.
Kiitos.
Admin- Admin
Tismalleen, juuri tästä on kysymys. Foorumit nigeriaksi? Enpä usko. Joten jos ei tiedä, niin avaa äikänkirjan kauniiseen/rupiseen käteensä ja tarkistaa sieltä.
Pakko vähän vitsailla/vittuilla :DDD.
Minä ainakin luulen, että täällä foorumilla lähes kaikki osaavat melko hyvin nigeriaa, ainakin paremmin, kuin ruotsia, meinaan Nigerian virallinen kieli on englanti
Minä ainakin luulen, että täällä foorumilla lähes kaikki osaavat melko hyvin nigeriaa, ainakin paremmin, kuin ruotsia, meinaan Nigerian virallinen kieli on englanti
oukkari- Viestien lukumäärä : 21
Oudoun kanssa samaa mieltä
...mutta Nigerian suurimmat puhutut kielet ovat hausa, joruba, igbo ja fulani.oukkari kirjoitti:Nigerian virallinen kieli on englanti...
Jos joku täältä ihan mitä tahansa noista kielistä sujuvasti, niin annan sille keksin.
Master_Donari- Viestien lukumäärä : 66
Sivu 1 / 2 • 1, 2
Sivu 1 / 2
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa