YAS - Foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Naaman seuraaja?

3 posters

Siirry alas

Naaman seuraaja? Empty Naaman seuraaja?

Viesti  Admin Ke Kesä 11, 2008 9:27 am

Nyt kun on vielä epävarmaa tämän minun asiani suhteen, lopetanko airsoftaamisen, niin on ehkä aikaista puhua tästä asiasta, mutta olisi hyvä, jos teillä olisi jo päätettynä mitä sitten tehdään JOS näin tapahtuu.
Elikkäs, jos lopetan airsoftin, en luultavasti enää päivittele sivuja, enkä foorumia. Nyt voisitte alkaa miettimään, kuka astuu Naaman paikalle, mikäli lopetan.
YASsin sivuja on melko helppo muokata, mutta minusta Donari olisi niiden ylläpitämiseen paras vaihtoehto. Foorumi on taas niin yksinkertainen, että sitä pitäisi osata hallita lähes kaikkien. Hauki ja Donari ovat kuitenkin kokeneimpia tässä puuhassa...
Ja turha luulla, ettette kuulisi minusta foorumeilla vaikka lopettaisinkin Twisted Evil

Mutta en ole vielä varma lopetanko airsoftaamisen kesän jälkeen/kesän aikana. Saatan jatkaa vielä, mutta varmuuden vuoksi.

Nyt keskustelu käyntiin tästä aiheesta.

Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 233
Join date : 20.04.2008
Paikkakunta : Minun

Takaisin alkuun Siirry alas

Naaman seuraaja? Empty Vs: Naaman seuraaja?

Viesti  Hauki Ke Kesä 11, 2008 3:42 pm

Hyvät foorumilaiset. Olen ollut rippileirillä ja tullut sieltä myös pois (sniif Sad ) ja voin tässä kertoa, että saattaa tämä laji olla myös minun osaltani tässä/ohi. Kiinnostus on hiipunut aivan täysin, enkä varmasti pelaa ainakaan ennen heinäkuuta. Tajusin, että on olemassa parempiakin rahankäyttötapoja, kuin leikkisota.
Hauki
Hauki

Viestien lukumäärä : 149
Join date : 20.04.2008
Ikä : 30
Paikkakunta : Ylöjärvi

http://www.ilmailu.org/moniajo.htm

Takaisin alkuun Siirry alas

Naaman seuraaja? Empty Vs: Naaman seuraaja?

Viesti  Admin Ke Kesä 11, 2008 9:28 pm

Hauki kirjoitti:Hyvät foorumilaiset. Olen ollut rippileirillä ja tullut sieltä myös pois (sniif Sad ) ja voin tässä kertoa, että saattaa tämä laji olla myös minun osaltani tässä/ohi. Kiinnostus on hiipunut aivan täysin, enkä varmasti pelaa ainakaan ennen heinäkuuta. Tajusin, että on olemassa parempiakin rahankäyttötapoja, kuin leikkisota.

Minulla on sama ongelma.

Hauki kirjoitti:Tajusin, että on olemassa parempiakin rahankäyttötapoja, kuin leikkisota.

Twisted Evil WoW Twisted Evil Pitää päästä Giganttiin ostaan peliaikaa...

Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 233
Join date : 20.04.2008
Paikkakunta : Minun

Takaisin alkuun Siirry alas

Naaman seuraaja? Empty Vs: Naaman seuraaja?

Viesti  noticen245 La Heinä 03, 2010 5:49 pm

Hyvät foorumilaiset.

____________

corporate pilates
nutrition supplements

noticen245

Viestien lukumäärä : 3
Join date : 03.07.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Naaman seuraaja? Empty Vs: Naaman seuraaja?

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa