YAS - Foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Admin ja Moderaattorit

+4
eragon
Master_Donari
Hauki
Admin
8 posters

Siirry alas

Admin ja Moderaattorit Empty Admin ja Moderaattorit

Viesti  Admin Ti Huhti 22, 2008 7:36 am

Ai kukaa?
Moderaattorit ovat foorumin käyttäjiä, joille on annettu erikoisoikeuksia, joiden avulla he voivat tehdä kaikkea, mitä muut eivät. Admin on suunnilleen sama asia kuin moderaattori, mutta hänellä on enemmän valtaa.

Faktaa
Moderattoreita näillä foorumeilla on 2kpl, Hauki ja Master_Donari. Moderaattorit pystyvät poistamaan, editoimaan ja siirtämään käyttäjiä, heidän aiheitaan ja viestejään, sekä antamaan bannit tai porttikiellon tarpeen tullen. Admin pystyy samaan, mutta hänellä on hivenen enemmän valtaa kuin moderaattoreilla. Admin näillä foorumeilla, yllätys yllätys, olen minä!
Meidän vallan himoisten idioottien työnä täällä foorumeilla on vahtia teitä, hyvät kuluttajat jne.

Tositarina
Eräs henkilö, jonka kättäjä nimessä on 6 kirjaita ja alkaa e-kirjaimella ja loppuu n-kirjaimeen, ehdotti minulle, että hänet ylennetään moderaattoriksi ja myös kaikki tiimimme jäsenet. Vastasin heti kielteisesti hänen ajatukseensa, koska foorumeillemme riittää näin aluksi 2 moderaattoria ja admin. Sillä ei ole järkeä, että kahdeksan kymmenestä käyttäjästä voi muokata koko foorumia ja Hauki, Master_Donari ja minä vastustimme (vallan himo Twisted Evil ) ajatusta jonka tämä henkilö esitti. Sen lisäksi sinä, jonka käyttäjänimessä on 6 kirjaita ja se alkaa e-kirjaimella ja loppuu n-kirjaimeen, en luota sinun taitoihisi moderaattorina ollenkaan. Sitä vähemmän ylläpitäjänä. Lupaan, että teen jotain uudistuksia asian kanssa, sitten kun foorumeilla on vähintään 50 aktiivista jäsentä, mutta olen aika varma, että tänne ei kovin paljoa väkeä lorise.

Miksi Hauki ja Master_Donari?
Yksinkertaisesti siksi, että luotan heihin eniten koko tiimistäme (älkää nyt te muut minulle) ja ainakin toisella heistä löytyy kokemusta moderaattorin ja ylläpitäjän työstä foorumeilla.

Hä?
Eli, tällä kolmen kilon pituisella viestillä ajan takaa sitä, että en huoli enempää moderaattoreita enkä ylläpitäjiä foorumeille, jollei jäsenten määrä kasva rajusti, jolloin tarvisisimme enemmän väkeä vahtimaan käyttäjiä.

Kommentoikaa asiaa vapaasti tähän perään ja kysykää jos on epäselvyyksiä.

Kiitos. Naama on puhunut.

PS. Kannelkaa, jos nämä kaksi tekevät työnsä huonosti!

Muutaman kirjoitusvirheen tuosta korjailin. ~Hauki


Viimeinen muokkaaja, Naama pvm Ti Huhti 22, 2008 12:10 pm, muokattu 1 kertaa

Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 233
Join date : 20.04.2008
Paikkakunta : Minun

Takaisin alkuun Siirry alas

Admin ja Moderaattorit Empty Vs: Admin ja Moderaattorit

Viesti  Hauki Ti Huhti 22, 2008 9:58 am

Hyvin ilmaisit asian, veli naama Surprised
Hauki
Hauki

Viestien lukumäärä : 149
Join date : 20.04.2008
Ikä : 30
Paikkakunta : Ylöjärvi

http://www.ilmailu.org/moniajo.htm

Takaisin alkuun Siirry alas

Admin ja Moderaattorit Empty Vs: Admin ja Moderaattorit

Viesti  Master_Donari Ti Huhti 22, 2008 9:59 am

Melkein tuli tippa linssiin tätä lukiessa Shocked .
Voi kiitos Isä Naamaisa cheers.

PS. Korjasin alotusviestistä muutaman kirjotusvirheen.
Master_Donari
Master_Donari

Viestien lukumäärä : 66
Join date : 20.04.2008
Ikä : 30
Paikkakunta : Ylöjärvi

Takaisin alkuun Siirry alas

Admin ja Moderaattorit Empty Vs: Admin ja Moderaattorit

Viesti  eragon Ti Huhti 22, 2008 12:59 pm

Naama kirjoitti:Ai kukaa?

Tositarina
Eräs henkilö, jonka kättäjä nimessä on 6 kirjaita ja alkaa e-kirjaimella ja loppuu n-kirjaimeen, ehdotti minulle, että hänet ylennetään moderaattoriksi ja myös kaikki tiimimme jäsenet. Vastasin heti kielteisesti hänen ajatukseensa, koska foorumeillemme riittää näin aluksi 2 moderaattoria ja admin. Sillä ei ole järkeä, että kahdeksan kymmenestä käyttäjästä voi muokata koko foorumia ja Hauki, Master_Donari ja minä vastustimme (vallan himo Twisted Evil ) ajatusta jonka tämä henkilö esitti. Sen lisäksi, sinä jonka kättäjä nimessä on 6 kirjaita ja alkaa e-kirjaimella ja loppuu n-kirjaimeen, en luota sinun taitoihisi moderaattorina ollenkaan, ja sitä vähemmän ylläpitäjänä. Lupaan, että teen jotain uudistuksia asian kanssa, sitten kun foorumeilla on vähintään 50 aktiivista jäsentä, mutta olen aika varma, että tänne ei kovin paljoa väkeä lorise.

<-- Kuten itsekkin sanoit koulussa muutama viikko sitten tekeväsi.

Nämä asiat olisi ehkä hyvä selvittää näiden foorumien ulkopuolella, eikä alkaa täällä asiasta kinastelemaan ~Hauki
Tai yksityisviestillä. ~Donari
eragon
eragon

Viestien lukumäärä : 59
Join date : 21.04.2008
Ikä : 31

Takaisin alkuun Siirry alas

Admin ja Moderaattorit Empty Vs: Admin ja Moderaattorit

Viesti  Keho-Heikki Ke Huhti 23, 2008 7:05 am

Etteköte pojat osaa yhdys_sanoja kirjoittaa?


"Pojat" kirjoitetaan pienellä. ~Donari
Keho-Heikki
Keho-Heikki

Viestien lukumäärä : 50
Join date : 22.04.2008
Paikkakunta : Ylöjärvi

Takaisin alkuun Siirry alas

Admin ja Moderaattorit Empty Vs: Admin ja Moderaattorit

Viesti  Jappo Ma Huhti 28, 2008 3:32 am

Heikki onko sinusta tämä sana yhdys_sana.S ei tietääkseni ole vokaali eikä viivaa olla korvattu alaviivalla. tongue
Jappo
Jappo

Viestien lukumäärä : 11
Join date : 27.04.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Admin ja Moderaattorit Empty Lisää moderaattoreita ja pikku mussukka asiaa

Viesti  Admin Ti Huhti 29, 2008 10:30 pm

Lisää asiaa näistä moderaattoreista ja admineista... Te, pikku mussukat, jotka olette saamassa foorumeilta oman alueen tiiminne keskusteluille, teistä kukaan ei ole saamassa moderaattoriksi ylennystä, mutta saatan antaa yhdelle teistä oikeudet muokkailla ja poistaa viestejänne alueeltanne. Bannien ja porttikieltojen antoon en aijo antaa oikeuksia, vain minä, Hauki ja Master_Donari teemme sen työn.
Tämä sen takia, että en jaksa katsoa, kun puolet tyypeistä on bannitty joka toinen ilta, siksi, että teidän "pomoanne" vituttaa, mutta silti luulen, että saatatte saada oikeudet siistiä aluettanne.

Lisää asiaa:
Jos foorumeille alkaa valumaan lisää väkeä niin että rekisteröityneitä on noin 50kpl ja jos viestejä alkaa pukkaamaan foorumeille lähes kaikilta näiltä, otan pari moderaattoria lisää siivoamaan ja vahtimaan sivuja. En sitten ota niitä moderaattoreiksi, jotka alkavat vinkumaan sitä yksityisviesteillä ja silleen.

Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 233
Join date : 20.04.2008
Paikkakunta : Minun

Takaisin alkuun Siirry alas

Admin ja Moderaattorit Empty Lisää moderaattoreita ja pikku mussukka asiaa

Viesti  Magnesium Ke Huhti 30, 2008 5:33 am

Ilmottaudun,jos tarvitaan.
Magnesium
Magnesium

Viestien lukumäärä : 107
Join date : 23.04.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Admin ja Moderaattorit Empty Vs: Admin ja Moderaattorit

Viesti  Master_Donari Ke Huhti 30, 2008 2:08 pm

Jos sitä väkee valkaa valumaan, niin antaa tulla. Eiköhän 2 moderaattorin ja yhden adminin voimin silloinkin tarvita. Enpä usko, että foorumi täyttyisi ylimääräisestä kurasta silloinkaan. Ihan turhaan noita moderaattorien oikeuksia on antaa, eikä se oo mitään juhlaa omistaa niitä.
Master_Donari
Master_Donari

Viestien lukumäärä : 66
Join date : 20.04.2008
Ikä : 30
Paikkakunta : Ylöjärvi

Takaisin alkuun Siirry alas

Admin ja Moderaattorit Empty Vs: Admin ja Moderaattorit

Viesti  Admin To Toukokuu 01, 2008 9:28 am

Master_Donari kirjoitti:Jos sitä väkee valkaa valumaan, niin antaa tulla. Eiköhän 2 moderaattorin ja yhden adminin voimin silloinkin tarvita. Enpä usko, että foorumi täyttyisi ylimääräisestä kurasta silloinkaan. Ihan turhaan noita moderaattorien oikeuksia on antaa, eikä se oo mitään juhlaa omistaa niitä.

Noh. Otan lisää moderaattoreita, mikäli emme saa pidettyä foorumia siistinä näin.

Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 233
Join date : 20.04.2008
Paikkakunta : Minun

Takaisin alkuun Siirry alas

Admin ja Moderaattorit Empty Vs: Admin ja Moderaattorit

Viesti  Master_Donari Pe Kesä 13, 2008 4:52 am

Nyt jotain rajaa noihin viesteihin. Noita sisällöttömiä viestejä ropisee joka suunnasta.
Eli ei niitä yhden sanan/hymiön viestejä.
Tästä lähin poistan noi turhat ja eiköhän niitä varotuksia/jäähyjä ala kohta heruun. Rolling Eyes
Master_Donari
Master_Donari

Viestien lukumäärä : 66
Join date : 20.04.2008
Ikä : 30
Paikkakunta : Ylöjärvi

Takaisin alkuun Siirry alas

Admin ja Moderaattorit Empty Vs: Admin ja Moderaattorit

Viesti  noticen245 La Heinä 03, 2010 5:48 pm

Voi kiitos Isä Naamaisa .

_____________

corporate pilates
nutrition supplements

noticen245

Viestien lukumäärä : 3
Join date : 03.07.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Admin ja Moderaattorit Empty Vs: Admin ja Moderaattorit

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa